marți, 23 martie 2010

Sacramentele


Numai prin intermediul preotului avem, de exemplu, Sacramentul reconcilierii (spovada). Numai prin intermediul lui obţinem iertarea păcatelor noastre, Ştiţi ce este confesionalul? E o „spălătorie de suflete!” Nu cu apă şi săpun, ci cu Sângele Lui Hristos! Când sufletul era murdar, negru din cauza păcatelor, dacă m-aş fi spovedit, aş fi fost spălată cu Sângele Lui Hristos şi astfel aş fi putut rupe lanţurile care mă ţineau legată de cel rău.
Aşadar, nu are motiv diavolul să-i urască de moarte pe preoţi? Chiar şi aceia dintre ei care ar fi mari păcătoşi, au puterea de a acorda Sacramentele şi deci şi de a ierta păcatele. Iar Domnul mi-a arătat cum, în Rana din Inima SA... Da!... Ştiţi că sunt lucruri care depăşesc puterea de a înţelege a omului pentru că sunt realităţi spirituale, adică e vorba despre realităţi mai reale decât ale noastre... Prin această Rană din Inimă, spuneam, un suflet este înălţat la nivelul Divin, la nivelul Milostivirii Divine, urcă până la Inima Lui Iisus, Preotul Veşnic; şi acolo Iisus pune Crucea Sa, sângerând în Veşnicul Său Prezent... Iar acel suflet se întoarce curat. Acum vedeam cum sufletul meu se întorcea curăţat după primele spovezi, cum Domnul Nostru rupea laţul care mă unea cu satana... (Iar eu, nemernica, am fost în stare să mă îndepărtez de spovadă! Pentru toate acestea diavolul îi urăşte doarte mult pe preoţi. De aceea avem obligaţia şi datoria de a ne ruga pentru ei, pentru ca Dumnezeu să-i ocrotească, să-i lumineze şi să-i conducă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta: