joi, 22 aprilie 2010

Preotul 4

E surprinzător!

Preotul, după Dumnezeu, e totul!
Este dar şi mister; e umilinţă si măreţie; este iertare şi har!
Este loc de întâlnire între cer şi pământ.

E minunat!

Prin Preot Isus se apropie şi umblă cu noi.
Cine se întorcea de la Ars, după ce îl văzuse pe smeritul Paroh, exclama cu uimire:
"L-am văzut pe Dumnezeu într-un om!"
Pentru aceasta, fiecare Preot trebuie să se roage astfel:
"Doamne, fă ca cei ce mă văd pe mine, să te recunoască pe Tine!"

Când mă gândesc...

la ceea ce fac pentru noi preoţii, scrie Enrico Medi, am certitudinea că orice am face pentru ei, este prea puţin. Recunoştinţa noastră cea mai mare constă în a ne ruga pentru ei şi a-i susţine cu prietenia noastră.

Don Novello Pederzini 2002

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta: