marți, 18 februarie 2020

MARETIA LUI DUMNEZEU IN COBORAREA SA

din revelatiile misticei Maria Valtorta



   Isus catre Maria Valtorta: "Satana i-a sedus pe copiii Lui Dumnezeu cu un gand orgolios. El le inoculeaza celor nevinovati setea dupa toate maririle: de putere, de stiinta, de avere.
 "Veti deveni asemenea Lui Dumnezeu". Suieratul sarpelui a tacut de veacuri, dar sunetul care nu mai strabatea aerul s-a contopit cu murmurul sangelui in inima fiintei umane. Si acum este contopit cu sangele vostru care va este mai scump decat sufletul. Si traiti facand rau sufletului si trupului vostru pentru a asculta de imperativul sangelui vostru otravit de satana.
   Dar va inselati atribuind valoare si semnificatie lucrurilor si cuvintelor. Tatal Creator va daduse deja capacitatea de a fi asemanatori Lui Dumnezeu. Dar o asemnare in care trupul si sangele nu au nimic de-a face, ci mai degraba spiritul, caci Dumnezeu este o fiinta spirituala si perfecta si v-a facut mari in spirit si capabili sa atingeti perfectiunea prin intermediul Harului, deplin in voi , si prin ignorarea  Raului.
   Eu am venit ca sa pun lucrurile si cuvintele in lumina adevarata si v-am aratat prin cuvinte si fapte ca adevarata marire, adevarata bogatie, adevarata intelepciune, adevarata regalitate, adevarata indumnezeire nu sunt cele pe care le credeti voi.
   N-am vrut sa ma nasc intr-un palat, n-am cautat in viata fastul, nici o curte de demnitari, nici ministri, nici trasuri, nici cai, nici amvon ilustru, nici palate, nici bunuri.
   Eu am venit bland si smerit, sub aspectul unui sarman copilas care n-avea nici macar o odaie mizera ca adapost, ci o pestera - refugiu al animalelor, in primele sale zile in aceasta lume. Am venit ca refugiat intr-o tara straina, fugar din fata puterii josnice a oamenilor, am cunoscut foamea, umilinta celor fara adapost si care trebuie sa-si asigure subzistenta prin muncile cele mai umile. Am venit ca fiu de muncitor, pe deasupra si sarac: un muncitor dintr-un sat caruia taranii, carutasii, gospodinele ii cerea cozi pentru uneltele lor agricole, spite si obezi pentru rotile carelor lor, reparatii pentru coveti si scaune, si confectionarea de sarmane paturi pentru diferitele familii, umile ca si tamplarul din Nazaret si care trebuiau sa-si procure o casa sau un leagan pentru primul copil.
   Am venit ca pelerin care nu are nici macar o piatra pe care sa-si puna capul si trebuie sa se culce acolo unde Dumnezeu ii da sa gaseasca una, care nu are alta hrana decat aceea pe care i-o ofera iubirea celor care-L primesc, si care poate fi paine si sare, sau lapte de capra, sau pestele fript pe carbuni de catre tarani, pastori sau pescari; sau imbelsugatul banchet al unui Fariseu in care felurile suculente de mancare erau amare pentru Mine, fiindca erau insotite de curiozitate si nu de iubire; sau mesele din Betania, odihna a sufletului Lui Cristos, caci gasea o mama in Marta, plina de grija materna fata de El, si pe Maria, plina de adoratie, si se simtea inteles de spiritul invatat al unui prieten.
   Am intrat ca fiu al lui David in Cetatea regala - care in timp ce intram deja Ma expulza, ca si cum as fi fost un avorton rusinos, pe spinarea unei mici asine pe care mi-a oferit-o generozitatea unui om simplu care recunoscuse in Mine pe Invatatorul si Fiul Lui Dumnezeu.
   Am murit gol pe un pat de ocara al carui lemn aspru nici macar nu era al Meu, am fost uns cu aromate si invelit in giulgiu care au fost cumparate de cei care Ma iubeau, si am fost ingropat intr-un mormant oferit de mila celui care Ma iubea.
   Am fost mare pentru ca am vrut sa fiu mic. Amintiti-va de asta, voi care, fiind mici, vreti sa fiti mari cu orice pret, chiar si in mod nepermis. 
   Iar Imparatia Mea nu va avea nici sfarsit, nici frontiere, caci am cucerit-o cu pretul totalei Mele nimiciri.
Maria Valtorta
   Daca, in loc sa ma ucideti, mai intai pe cruce, apoi in constiintele voastre, M-ati fi facut sa domnesc, ati fi cunoscut ere de pace la fel de lungi ca si Pamantul din momentul in care am pus pe el  piciorul Meu de Nevinovat, pentru ca Eu sut Regele Pacii, Eu sunt Pacea insasi. V-as fi dat pace intre natiuni si pace in constiinte, deoarece cu Sangele Meu (sangele circumciziunii ar fi fost de ajuns ca sa rascumpere omenirea), Eu am venit sa va eliberez din groapa pe care Satana v-a sapat-o si in  care piereati, si inca pieriti, pentru ca, desi v-am scos din ea,  ati vrut sa va intoarceti acolo dat fiind ca Ispititorul a pavat-o cu aur si a pictat pe peretele din dreapta imagini lubrice iar pe peretele din stanga imagini de putereTrei lucruri care pentru voi au valoarea maxima.
   Si totusi, Eu M-am lasat intins pe cruce pentru a face din martiriul Meu o sageata care sa strapunga Cerurile inchise si sa daschida o trecere pentru iertarea Lui Dumnezeu. Si, desi voi M-ati urat, Eu continui sa va chem la adunare, ca o trompeta pe care o tine purtatorul de drapel, pentru a face din voi ostirea Mea pasnica ce cucereste Cerurile.
 Veniti, inainte sa vina ceasul in care nu veti mai putea veni la Mine. Sa fiti imbracati in livreaua Mea si insemnati cu semnul Meu. Ingerul Lui Dumnezeu i-a aparat pe copiii lui Israel de exterminarea Egiptului acoperind ramele si tocurile usilor cu sange de miel. Eu, Mielul Tatalui si Domnului Meu, salvez pentru Tatal pe copiii Sai cu Sangele Meu, cu care am vopsit nu lemnul si piatra care pier, ci sufletul vostru nemuritor.
   Pentru cei care sunt insemnati cu Sangele Meu, trambitele apelului universal vor fi o viata insuflata din nou si din crapaturile pamantului unde dormeau de secole, oasele dreptilor vor iesi pentru a se imbraca in bucuria trupului desavarsit, pentru ca este hranit cu Painea Vie coborata din Cer pentru voi, si cu Vinul stors din venele Sfantului care purifica sufletul vostru si il face demn sa intre in Ierusalimul Ceresc.   (7.12.1943)

                                                             Maria Valtorta - din "I Quaderni del 1943"

    Despre viata Mariei Valtorta si cateva din mesajele primite, puteti gasi la eticheta:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta: